понедельник, 13 января 2014 г.

Դիջիպատում 2013

Բարև Ձեզ, ես Արման  Պետրոսյան եմ։ Ես այս տարի եմ եկել Մխիթար սեբաստացի  կրթահամալիր և սա իմ առաջին Դիջիպատումն է։
 Ես այս տարի արել եմ նախագծեր Գրակնությունից ու Հայոց Լեզվից, որոնցից մի քանիսը կներկայացնեմ։
2.Հայոց լեզու--Վիկտոր Համբարձումյան։
 Տեխնալոգիաի դասերի թելադրածը  ես գրում էի և կներկայացնեմ Առողջագիտության 3 թեմա։
2013 թվականի աշնանային արձակուրդներին ես կարդացել եմ պատմվածք Րաֆֆու կայծեր վեպից Հայրենիք-ը և իմ բառերով նկարագրել եմ այդ պատմվածքը։
2013-ին ես ստացել եմ լավ գնահատանքներ, բացի պատմությունից։
Մաթեմաթիկայից լուծել եմ խնդիրներ և ստացել միավորներ։
Ռուսերենից կարդացել եմ տարբեր պատվծաքներ, որոնք ներկայացրել եմ և ստացել եմ լավ գնահտականներ։
2014 թվականին ունեմ շատ պլաններ, որոնցից ամենակարևորը լավ հանձնել 9-րդ դասարանի քնությունները։

Սիրով` Արման Պետրոսյան  

Комментариев нет:

Отправить комментарий