среда, 19 февраля 2014 г.

Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը։ Գրականություն

1.• Ո՞րն է Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը (տեքստից դուրս գրիր):

•«Եղիր անկեղծ, շիտակ ու բարի, այնուհետեւ թեկուզ ամբողջ աշխարհքը վեր կենա քո դեմ, վերջը դու ես հաղթելու»:


2.• Ի՞նչ ես հասկանում հոգու խաղաղություն ասելով:
Երբ մարդ ոչմի մտածելու բան չունի և անջատվում է արտաքին աշխարհից։

• Ե՞րբ ես խաղաղ ու հանգիստ:
Երբ իմ հարազատների հետ եմ , ովքեր ինձ սիրում և հարգում են, ում հետ ժամանակը արագ է անցնում կամ էլ երբ ես ֆուտբոլ եմ խաղում։

3• Ի՞նչ է գրում Հովհ. Թումանյանը հոգու խաղաղության մասին (կապույտ գույնով ներկիր):

«Ես ինձ շատ լաւ եմ զգում։ Լինել մաքուր ու արդար՝ էդ մեծ բան է։ Դա տալիս է ե՛ւ կայտառութիւն, ե՛ւ հանգստութիւն, ե՛ւ ամէն, ամէն ինչ, ե՛ւ առողջութիւն»։

•Դո՞ւ էլ ես այդպես կարծում:
Այո եսել եմ համաձայն Թումանյանի հետ քանի որ երբ մարդ չունի ոչ մի հոգս նա հանգիստ է։ Եսել եմ այդպես։

5• Բնութագրիր Հովհաննես Թումանյանին:

• Հովհաննես Թումանյանը  բարեկիրթ, ազնիվ, արդար և անհոգ մարդ էր: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий