суббота, 3 мая 2014 г.

Իմ անհատական ուսումնական պլանը

Իմ անհատական ուսումնական պլանը


Սովորողի ընտրությամբ

Օտար լեզու- Իսպաներեն
Բնագիտական առարկա- Աշխարհագրոություն կամ կիրառական մաթեմատիկա
Պատմական առարկա- Պատմություն

Ակումբային գործունեություն- Էկո հայրենագետի ակումբ կամ Խաղարկային դատարան։

Օտար լեզուն ընտրել եմ իսպաներեն, որովհետև տեսնում եմ իմ ապագան Եվրոպայում, մասնավորապես կամ Իսպանիա կամ Գերմանիա։ Գերմաներեն գիտեմ, Անգլերեն գիտեմ,  դրա համար ընտրեցի Իսպաներենը։

Ակումբներից ընտրելու եմ կամ Էկո կամ Խաղարկային դատարան, որովհետև Էկո ակումբը ինձ դուր է գալիս, իսկ խաղարկային դատարանը պետք կգա իմ ապագա մասնագիտության մեջ։
Ֆիզկուլտուրան ընտրելու եմ ֆուտբոլ։

Տնային չհանձնարարելու մտքին համաձայն եմ։ Մենք ավելի շատ ժամանակ կունենանք մեր սիրելի գործով զբաղվելու և ինքնակրթությամբ զբաղվելու։

Комментариев нет:

Отправить комментарий