суббота, 12 апреля 2014 г.

Ղազարոս Աղայան նախագիծ

Ղազարոս Աղայան նախագիծ

Առաջադրանք 1

Մեր «ուսուցիչների ուսուցիչ» Ղազարոս Աղայանն է: Նա, հայ դպրոցն ու մանկավարժությունը մի միասնություն են և մեկն առանց մյուսի անհնար է պատկերել։
Ինքնուրույն փորձիր տեղեկություններ հավաքել Աղայանի, նրա մանկավարժական գործունեության մասին և բանավոր ներկայացրու դասարանում:

Ղազարոս Աղայանը  ծնվել է 1840թվականին  Բոլնիս  Խաչեն  գյուղում և հենց այդտեղ էլ ստացել կրթությունը`  գյուղի  քահանա  Տեր-Պետորսի  մոտ, դրանից հետո  մեկ տարի սովորել է  Թիֆլիսի Ներսիսյան  դպրոցում,  իսկ հետո  զբաղվել է ինքնակրթությամբ:  Հայտնի է  որպես  մանկավարժության  տեսաբան:  Նա  գտնում  էր, որ  երեխան պետք է հաճույքով գնա դպրոց  և դպրոցը նրան պետք է պատրաստի կյանքին, իսկ  ուսուցիչը  պետք է  լինի  կատարյալ  մարդ և ունենա  մասնագիտական  վարպետություն:  Դպրոցն  այնպիսի  կրթություն  պետք է  ապահովի,  որ  երեխան պատրաստ լինի բոլոր կյանքի անակնկալներին։


Առաջադրանք 2
Համեմատիր Աղայանի և մեր մանկավարժության հիմնական դրույթները՝  փորձելով գտնել 7 նմանություն:

1.Երեխաների հանդեպ բռնություն չեն կիրառում
2.Դպրոցն ունի տարածք, որը փորձում ենք պահել մաքուր։
3.Ուսուցիչներին մասին հարգում և սիրում են:
5.Ինչպես մեր նաև Աղայանի դպրոցումերեխան պետք է դաստիրակվեր «ուժեղ, խելոք, առաքինի» քաղաքացիներ։
6.Մեր դպրոցում շատ ուսուցիչներ ունեն այս 3 ընդունակությունները
մանկավարժական վարպետություն,
դասավանդման կատարելիություն,
անսահման սեր երեխաների նկատմամբ,
ճիշտ գնահատել ներկան։


Առաջադրանք 3
Նայեք Ղազարոս Աղայանի մասին պատմող ֆիլմը:
Աղայանի մասին քո կարդացածը, տեսածն ու ընկերներիցդ լսածը 5-7 նախադասությամբ գրավոր շարադրիր:

Աղայանը կյանքին նայում էր ուրիշ ձևով և բարձրեր էր այն ժամանակվա շրջապատից և համարձակ։ Նա շատ մեծ ազդեցություն է ունեցել մարդկանց, իր հայրենի գյուղի վրա։ Դրա համար նրան ասում էին հայ Անդերսոն և Սողոմոն իմաստուն։ Նա ասում էր որ ամեն երկիր պետք է ունենա իր սեփական մանկավարժությունը։ Նա կազմեց գրքեր, թարգմանեց, մակագրեց հայ դպրոցների համար և հայ դպրոցը հետևեց նրան։


Առաջադրանք 4

Ղազարոս Աղայանի «Վաճառականի խիղճը»

Ինչ է խիղճը:
Իմ կարծիքով խիղճը մեզ ստիպում է անել, այն ինչը մենք չէնք ուզում։ Խիղճը մեզ ստիպում է գիշերները չքնել և տանջվել։ Խիխճը մեզ թույլ չի տալիս, որ մենք խաբենք և մեզ թյուլ չի տա վատ բաներ անենք։ ։ Երբ մարդ խիղճ չունի, նա մնանվում է փայտի, որը ոչ սիրտ ունի, ոչ էլ զգացմունք և անտարբերե շրջապատի նկատմամբ։


Առաջադրանք 5

Իմ լույս ու մութ աշխարհը

Իմ աշխարհի լուսավոր կողմը իմ հարազատներն են և բոլոր ընկերները, ում ես հարգում և սիրում եմ և դա փոխադարձ է լինում։ Իմ ընկերների շնորհիվ  ,ես երբեք մենակ չէմ մնա, քանի որ նրանց հետ եմ անցկացնում իմ օրվա մեծ մասը։ Նրանց հետ, ես ունեցել եմ շատ հաջողություններ և ձեռքբերումներ, բայց նաև ունեցել եմ անհաջողություններ դա էլ հենց այն մութ կողմն է։ Մութ կողմում իմ ընկերները նույնպես իմ հետ են, դրա համար ես շուտ եմ մոռանում այդ անհաջողությունները։


Առաջադրանք 6

1.        Ի՞նչ երկու խոշոր չարիքի մասին է խոսքը:
Երկու  խոշոր  չարիքները  ժամանակակից  սերնդի  մտավոր հոգնածությունն ու  ներվոտությունն է:

2.        Որո՞նք են այդ չարիքների առաջացման պատճառները:
Ըստ  գերմանացի  պրոֆեսորի  նորվոտությունն  առաջ է եկել  բազմաթիվ  նշանավոր  պատմական  դեպքերից, որոնք  ցնցեցին  մեր  դարում  նոր  սերնդի  մտքերը.  Ֆրանսիական  մեծ  հեղափոխությունը,  Նապոլեոնյան  պատերազմները, տեխնիկական  գիտությունների  հսկայական  զարգացումը  և  այլն:
Իսկ  մտավոր  հոգնածության  մասին  Բինեն  և Անրին  ասում են, որ  այդ  մեծ  չարիքի  պատճառը  ժամանակակից  դպրոցն ու  կրթական  սիստեմն է։  Չէ  որ  բոլոր  ժամանակներում  բոլոր  մարդիկ՝  հարուստ թե  աղքատ, մեծ  թե  փոքր,  տղա  թե  աղջիկ  ձգտում են  կրթություն  ստանալու:

3.        Ինքը` Աղայանը, ի՞նչ զորեղ դարմաններ է առաջարկում այդ երկու խոշոր չարիքների հաղթահարման համար:
Ղազարոս Աղայնի  զորեղ  դարմանը. <<Նոր  արմատական  դպրոցը  պետք է  լինի  սոցիալական  կյանքի  ավելի  արդար  ու  խելացի  կազմակերպություն>>:


Առաջադրանք 7

Իմ աշխատանքը գնահատում եմ 7, որովհետև կատարել եմ բոլոր առաջադրանքները։


Առաջադրանք 8

http://arman-petrosyan.blogspot.com/2014/04/blog-post_12.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий