Հարցեր և առաջադրանքներ
Առաջադրանք 1
Կարս-Երևան վիրտուալ ճամփորդություն ընթացքում մի քանի կանգառներ կան: Փորձիր պարզել` ի՞նչ կանգառներ են, տեղեկությունները բանավոր ներկայացրու դասարանում: Եղիշե Չարենցի ո՞ր բանաստեղծությունն է հնչում տեսանյութում: Հենց այդ բանաստեղծությունն էլ սովորիր անգիր:
1. Կանգառներն են Չարենցի տուն թանգարանը, Կարսի սուրբ առաքելոց եկեղեցին և մայր դպրոցը:
Առաջադրանք 2
4-6 նախադասությամբ արձակ ձևակերպիր «Տաղ անձնականի» բովանդակությունը: Հավաքիր տեղեկություններ Եղիշե Չարենցի ծննդավայրի, Կարսի Սուրբ Առաքելոց եկեղեցու, Կարինե Քոթանճյանի մասին (չմոռանաս աղբյուրը նշել) և բանավոր ներկայացրու դասարանում:
Տաղ անձնական բանաստեղծության մեջ պատմում էր, որ Եղիշե Չարենցի ընկերոհին՝ Կարինե Քոթանջյանը թողել է նրան և հեռացել առանց ցտեսություն ասելու: Եվ Չարենցը խնդրում է, որ եթե մեկը նրան տեսնի ասի ցտեսություն: Կարսը Հիշատակվում է իբրև բերդ կամ սովորական բնակավայր։ Գոյություն ուներ հնագույն ժամանակներից։
Առաջադրանք 3
Պարզիր՝ ումն է նվիրված «Էմալե պրոֆիլը Ձեր» շարքը, հավաքիր տեղեկություններ, ներկայացրու դասարանում: Շարքից անգիր սովորիր քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը:
«Էմալե պրոֆիլը Ձեր» -ը նվիրված է Արմենուհի Տիգրանյանին:
Առաջադրանք 4
Նայեք մեդիափաթեթի «Տեսադարան» բաժնի տեսանյութերը, ընտրեք որ տեսանյութն ուզում եք ու գրավոր ներկայացրեք այն՝ նշելով առավելություններն ու թերությունները:
Ես նայեցի Եղիշե Չարենցի, «Ինչքան աշխարհը սիրես» բանաստեղծության տեսահոլովակը և ինձ շատ դուր եկավ։ Ինձ դուր եկավ նկարները, բայց իմ կարծիքով նկարները մի քիչ շատ էին։
Առաջադրանք 6
Մեդիափաթեթը կազմվել է 2010-2013 թթ-ին՝ սովորողների ջանքերով ու առաջարկներով: Հնարավորինս մանրամասն ծանոթացեք խնդրեմ «Եղիշե Չարենց» մեդիափաթեթին: Ձեր կարծիքով` ինչ բաժինների պակաս է զգացվում: Խնդրում եմ հանդես գալ կոնկրետ առաջարկներով՝ փորձելով հիմնավորել ասված խոսքը: Նախապես շնորհակալություն:
Իմ կարծիքով բան չի պակասում, իսկ եթե պակասի, դա միանգամից կլրացվի նորից աշակերտների ջանքերով։
7. Թեմայի ամփոփում
1. Գրեք, թե՝
ա. Ի՞նչ բանաստեղծություններ կարդացիք Չարենցից
<<Լուսամփոփի պես աղջիկ>>, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>>, <<ԻՆչքան աշխարհը սիրես>> , << ԷԼի գարուն կգա>> ,
բ. Ձայնադարանից և Երգադարանից ի՞նչ լսեցիք
Չեմ լսել։
գ. Տեսադարանից և Ֆիլմադարանից ի՞նչ նայեցիք
ֆիլմադարանից << Մենք հայ ենք>>
դ. Ո՞ր բանաստեղծությունները սովորեցիք անգիր
<<Ես իմ անուշ Հայաստանի>>, <<ԻՆչքան աշխարհը սիրես>> ,
ե. Ի՞նչ կարդացիք կամ իմացաք Չարենցի մասին
ես ավելի լավ ճանաչեցի նրան, իմացա թե ինչպիսի տանջալից կյանք է ունեցել նա , սուտ և անհիմն մեղադրվել: Ծանոթացա նաև նրա ծննդավայրին, որտեղ նաև գտնվում էր Սուրբ Առաքելոց եկեղեցին: Իմացա Չարենցի և Կարինե Քոթանջյանի սիրո մասին:
Ես ինձ կգնահատեմ 6, քանի որ մի քանի առաջադրանք չէմ կատարել։
Առաջադրանք 1
Կարս-Երևան վիրտուալ ճամփորդություն ընթացքում մի քանի կանգառներ կան: Փորձիր պարզել` ի՞նչ կանգառներ են, տեղեկությունները բանավոր ներկայացրու դասարանում: Եղիշե Չարենցի ո՞ր բանաստեղծությունն է հնչում տեսանյութում: Հենց այդ բանաստեղծությունն էլ սովորիր անգիր:
1. Կանգառներն են Չարենցի տուն թանգարանը, Կարսի սուրբ առաքելոց եկեղեցին և մայր դպրոցը:
Առաջադրանք 2
4-6 նախադասությամբ արձակ ձևակերպիր «Տաղ անձնականի» բովանդակությունը: Հավաքիր տեղեկություններ Եղիշե Չարենցի ծննդավայրի, Կարսի Սուրբ Առաքելոց եկեղեցու, Կարինե Քոթանճյանի մասին (չմոռանաս աղբյուրը նշել) և բանավոր ներկայացրու դասարանում:
Տաղ անձնական բանաստեղծության մեջ պատմում էր, որ Եղիշե Չարենցի ընկերոհին՝ Կարինե Քոթանջյանը թողել է նրան և հեռացել առանց ցտեսություն ասելու: Եվ Չարենցը խնդրում է, որ եթե մեկը նրան տեսնի ասի ցտեսություն: Կարսը Հիշատակվում է իբրև բերդ կամ սովորական բնակավայր։ Գոյություն ուներ հնագույն ժամանակներից։
Առաջադրանք 3
Պարզիր՝ ումն է նվիրված «Էմալե պրոֆիլը Ձեր» շարքը, հավաքիր տեղեկություններ, ներկայացրու դասարանում: Շարքից անգիր սովորիր քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը:
«Էմալե պրոֆիլը Ձեր» -ը նվիրված է Արմենուհի Տիգրանյանին:
Առաջադրանք 4
Նայեք մեդիափաթեթի «Տեսադարան» բաժնի տեսանյութերը, ընտրեք որ տեսանյութն ուզում եք ու գրավոր ներկայացրեք այն՝ նշելով առավելություններն ու թերությունները:
Ես նայեցի Եղիշե Չարենցի, «Ինչքան աշխարհը սիրես» բանաստեղծության տեսահոլովակը և ինձ շատ դուր եկավ։ Ինձ դուր եկավ նկարները, բայց իմ կարծիքով նկարները մի քիչ շատ էին։
Առաջադրանք 6
Մեդիափաթեթը կազմվել է 2010-2013 թթ-ին՝ սովորողների ջանքերով ու առաջարկներով: Հնարավորինս մանրամասն ծանոթացեք խնդրեմ «Եղիշե Չարենց» մեդիափաթեթին: Ձեր կարծիքով` ինչ բաժինների պակաս է զգացվում: Խնդրում եմ հանդես գալ կոնկրետ առաջարկներով՝ փորձելով հիմնավորել ասված խոսքը: Նախապես շնորհակալություն:
Իմ կարծիքով բան չի պակասում, իսկ եթե պակասի, դա միանգամից կլրացվի նորից աշակերտների ջանքերով։
7. Թեմայի ամփոփում
1. Գրեք, թե՝
ա. Ի՞նչ բանաստեղծություններ կարդացիք Չարենցից
<<Լուսամփոփի պես աղջիկ>>, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>>, <<ԻՆչքան աշխարհը սիրես>> , << ԷԼի գարուն կգա>> ,
բ. Ձայնադարանից և Երգադարանից ի՞նչ լսեցիք
Չեմ լսել։
գ. Տեսադարանից և Ֆիլմադարանից ի՞նչ նայեցիք
ֆիլմադարանից << Մենք հայ ենք>>
դ. Ո՞ր բանաստեղծությունները սովորեցիք անգիր
<<Ես իմ անուշ Հայաստանի>>, <<ԻՆչքան աշխարհը սիրես>> ,
ե. Ի՞նչ կարդացիք կամ իմացաք Չարենցի մասին
ես ավելի լավ ճանաչեցի նրան, իմացա թե ինչպիսի տանջալից կյանք է ունեցել նա , սուտ և անհիմն մեղադրվել: Ծանոթացա նաև նրա ծննդավայրին, որտեղ նաև գտնվում էր Սուրբ Առաքելոց եկեղեցին: Իմացա Չարենցի և Կարինե Քոթանջյանի սիրո մասին:
Ես ինձ կգնահատեմ 6, քանի որ մի քանի առաջադրանք չէմ կատարել։
Комментариев нет:
Отправить комментарий