Տերյանական նախագծի ամփոփում։Անհատական աշխատանքի թերթիկ։
1.Շարունակեք Լեոնիդ Ենգիբարյանի տեքստը՝ <<Ցլամարտիկը>>, այնպես արեք, որ ձեր տեքստը լինի գրագետ, ամբողջական, հետաքրքիր.
Աղջիկը սիրում էր տղային։
Գիտեր, որ նա ամենահմուտ ցլամարտիկն է։
Նա բոլորից լավ էր տիրապետում մուլետին, իսկ փայլատակող սուրը կարծես նրա ճկուն ձեռքի շարունակությունը լիներ։ Սակայն չնայած նա ամենաճկունն ու արագաշարժն էր, գեղեցիկն ու անվախը, այդպես էլ հռչակավոր մատադոր չդարձավ։
Մատադոր լինելու համար նրան պակասում էր ամենագլխավորը։ Նրան պակասում էր ուշարությունը։ Նրա ամբողջ ուշարությունը կենտրոնացած էր աղջկա վրա։
2. Կետադրեք, անհատապես բացատրեք, թե ինչու եք այդպես կետադրել
1.վագրի ժանիքներով զինված- կատաղի կռվելու` հոշոտելու պատրաստ։
2.փալաս ծամող- անվողնաշար
3.փակի տակ դնել- խստորեն փակել
4.փակագծերը բացել- բացահայտ ասել
5.փայտ կոտրող- Համառ, անհամոզկեր
6.ժամերով նայես` չես կշտանա- շատ հաճելի գրավիչ
7.դառը ժամ- տվայտալից պահ` վիճակ
8.ժամ առաջ-որքան կարելի է շուտ. անհապաղ
9.ծալքի մտնել- խորանալ-հասկանալ սկսել։
10.Աչք բռնել-Հսկել,
11.Անարգանքի սյունին գամել-Հրապարակով խայտառակաել,
12.Անոսկոր լեզու-բամբասող,շաղակրատ,վայրիվերո խոսող
1.Շարունակեք Լեոնիդ Ենգիբարյանի տեքստը՝ <<Ցլամարտիկը>>, այնպես արեք, որ ձեր տեքստը լինի գրագետ, ամբողջական, հետաքրքիր.
Աղջիկը սիրում էր տղային։
Գիտեր, որ նա ամենահմուտ ցլամարտիկն է։
Նա բոլորից լավ էր տիրապետում մուլետին, իսկ փայլատակող սուրը կարծես նրա ճկուն ձեռքի շարունակությունը լիներ։ Սակայն չնայած նա ամենաճկունն ու արագաշարժն էր, գեղեցիկն ու անվախը, այդպես էլ հռչակավոր մատադոր չդարձավ։
Մատադոր լինելու համար նրան պակասում էր ամենագլխավորը։ Նրան պակասում էր ուշարությունը։ Նրա ամբողջ ուշարությունը կենտրոնացած էր աղջկա վրա։
Հեյ, ագահ մարդ,հեյ անգոգ մարդ, միտքդ երկար կյանքդ կարճ,
Քանի քանիսն անցան քեզ պես` քեզնից առաջ քո առաջ.
Ինչ են տարել նրանք կյանքից թե ինչ տանես դու քեզ հետ,
Խաղաղ անցիր,ուրախ անցիր,երկու օրվան էս ճամփեդ։
3. Բառարանից, համացանցային տարբեր էջերից դուրս գրեք հինգ դարձվածք, որոնց երբևէ չէիք հանդիպել, բացատրեք դրանք:
Աչք բռնել-Հսկել, Անարգանքի սյունին գամել-Հրապարակով խայտառակաել, Անոսկոր լեզու-բամբասող,շաղակրատ, վայրիվերո խոսող, փալաս ծամող- անվողնաշար
4. Բացատրեք դարձվածք հասկացությունը և փորձեք հասկանալ, թե ինչ է տալիս դարձվածքը լեզվին:
5. Բառարանային-դարձվաձքային էքսկուս: Դուրս գրեք հետևյալ բառարանիցձեզ հետաքրքիր թվացող 15 դարձվածք իրենց բացատրություններով, փորձեք հետաքրքիր նյութի, պրեզենտացիայի, նկարի տեսքով ներկայացնել:
Քանի քանիսն անցան քեզ պես` քեզնից առաջ քո առաջ.
Ինչ են տարել նրանք կյանքից թե ինչ տանես դու քեզ հետ,
Խաղաղ անցիր,ուրախ անցիր,երկու օրվան էս ճամփեդ։
3. Բառարանից, համացանցային տարբեր էջերից դուրս գրեք հինգ դարձվածք, որոնց երբևէ չէիք հանդիպել, բացատրեք դրանք:
Աչք բռնել-Հսկել, Անարգանքի սյունին գամել-Հրապարակով խայտառակաել, Անոսկոր լեզու-բամբասող,շաղակրատ, վայրիվերո խոսող, փալաս ծամող- անվողնաշար
Դարձվածքը սովորաբար ունենում է փոխաբերական իմաստ, որը նրան տա-
լիս է պատկերավորություն և դրա հիման վրա այն ունենում է հուզաարտահայ-
տչական նշանակություն: Դրանով էլ պայմանավորված՝ դարձվածքն ունենում է
ոճական լայն կիրառություն:
1.վագրի ժանիքներով զինված- կատաղի կռվելու` հոշոտելու պատրաստ։
2.փալաս ծամող- անվողնաշար
3.փակի տակ դնել- խստորեն փակել
4.փակագծերը բացել- բացահայտ ասել
5.փայտ կոտրող- Համառ, անհամոզկեր
6.ժամերով նայես` չես կշտանա- շատ հաճելի գրավիչ
7.դառը ժամ- տվայտալից պահ` վիճակ
8.ժամ առաջ-որքան կարելի է շուտ. անհապաղ
9.ծալքի մտնել- խորանալ-հասկանալ սկսել։
10.Աչք բռնել-Հսկել,
11.Անարգանքի սյունին գամել-Հրապարակով խայտառակաել,
12.Անոսկոր լեզու-բամբասող,շաղակրատ,վայրիվերո խոսող
Комментариев нет:
Отправить комментарий